החלפות והחזרות

במידה וברצונך להחליף פריט שרכשת או להחזירו, אפשר לעשות את זה בלי בעיה – ובחינם. 
כל מה שצריך לעשות הוא לשלוח אלינו חזרה את הפריט עד 14 יום מיום קבלתו, ולוודא שלא נעשה בו כל שימוש ושלא נפל בו שום פגם/נזק. כמו כן, התווית והאזיקון שהגיעו עם הפריט חייבים להיות עליו בשלמותם.
החלפה תהיה לאותו פריט בצבע או במידה שונים. אם את מעוניינת בפריט אחר, עלייך לבחור

הנחיות להחלפת או החזרת פריט
רוצה להחליף או להחזיר את הפריט שרכשת? ניתן לעשות זאת בקלות וללא עלות. יש לוודא שלא נעשה בפריט כל
שימוש ושמחוברת אליו התווית המקורית, ולשלוח אותו אלינו עד 14 יום מיום קבלתו.

רוצה להחליף?
החלפה תתאפשר רק במקרה שברצונך באותו פריט או אחר , רק בצבע או מידה שונים. כדי להחליף, יש לסמן בטבלה

רוצה להחזיר?
בעת החזרה, ניתן לבחור בין קבלת קרדיט לשימוש באתר (סכום שישמש אותך לרכישה באתר, ללא תאריך תוקף)
או החזר כספי (נזכה אותך על הסכום ונחזיר לך אותו דרך אמצעי התשלום שהשתמשת בו). להחזרה, יש לסמן
בטבלה המצורפת √ ליד הפריט המדובר, ולציין בתחתית הטבלה אם ברצונך בקרדיט או החזר כספי.
בנוסף , יש לציין בטבלה בעמודה המתאימה את המספר שעונה לסיבת ההחזרה שלך:
לתקשר עם שירות הלקוחות שישמח לסייע: טל׳ 03-6430603, מייל  info@plouf.co.il

הערות ותוספות
* ההחזר הכספי יעובד תוך מקסימום 14 יום ממועד החזרת הפריט, אך ורק לכרטיס האשראי שממנו בוצעה ההזמנה. הוא יבוצע באותם תנאים של העסקה המקורית (כלומר: עסקה שבוצעה בתשלומים תזוכה במספר תשלומים תואם, ועסקה שחויבה בתשלום בודד תזוכה בתשלום אחד). אין צורך לפנות לחברת האשראי על מנת לבטל את העסקה – אנחנו כבר נטפל בזה בשבילך. בכל שאלה או תהייה אנחנו זמינים עבורך בטלפון 03-6430603  או במייל info@plouf.com.
* בהנחיית משרד הבריאות חלקים תחתונים כמו בבגדי ים והלבשה תחתונה אינם ניתנים להחזרה ואו להחלפה. חלקים עליונים של בגדי ים ניתנים להחזרה אך לא לזיכוי כספי, אלא לקרדיט בחשבונך שישמש לקנייה עתידית באתר.
* ניתן להחזיר פריט בסייל עד 7 ימי עסקים מיום רכישתו.